Sjuk.

Jag har legat hemma och varit sjuk i flera dagar nu. Har ändå tvingat mig själv att gå till skolan och sånt. Men varje minut jag inte har vart i skolan har jag legat helt död i soffan här hemma.
Igår fick jag dock tvinga mig själv att först åka en sväng till vårdcentralen och hämta ut lite medicin innan jag åkte till en vän som hade fest. Jag kände mig tvungen att gå eftersom att hon ska bort nu ett par veckor.

Men jag ber så hemskt mycket om ursäkt för uppdateringen. Jag skriver så mycket jag orkar, men det är inte så mycket nu när jag mår så dåligt.
Jag tror och hoppas att ni är förstående, jag ska göra mitt bästa för att få upp ett ikväll, men jag lovar inget. Jag bara hoppas att jag ska få må bättre så att uppdateringen blir bättre.

Pussokram / J


Kommentarer

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du någon blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0