mitt liv vill inte som jag vill...

Hej på er godingar!
Fortfarande är det roligt att ni fortsätter kolla in här trots min askassa uppdatering.
Jag tänkte bara berätta att det troligen inte kommer något kapitel förrän om en vecka eller något...
Mitt liv suger riktigt hårt nu, jag tänker inte klaga, det finns folk som har det värre, men jag vill bara att ni ska veta det. Alla har sina dåliga perioder och min sån är nu...
Och jag har inte glömt er, även fast ni kanske kan tro det ibland. Jag har bara ingen ork alls till någonting!
Nu vet ni det, kika in igen i slutet på nästa vecka så kanske det kommer upp något! :)
Ha det bäst så länge!
Älskar er för alla stöttande kommentarer! Jag uppskattar det verkligen!
pussokram!

Kommentarer
Postat av: jl

Asså seriöst du har den bästa novellbloggen och tro mig jag har läst enheldel ;-) är helt såld på din nya :-D kram

2012-03-25 @ 00:22:34
URL: http://www.julia-lissel.devote.se

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du någon blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0