Ni är bäst!

Jag vill bara tack för att ni som läser min novell finns!
Jag blir så glad varje gång jag ser statistiken höjas och varje gång jag ser era kommentarer! Ni höjer verkligen mitt självförtroende något rejält kan jag säga!
Jag är inte så bra på att uppdatera, men ni finns kvar ändå och det är jag så sjukt tacksam för!
Så tack, tack, tack för att ni finns!
Det är för er jag skriver, ni är bäst!
pussokram!

nästa kapitel kommer i morgon. och jag har stora planer inför en kommande grej, mer får ni se senare.
love u!

Kommentarer
Postat av: Olivia

TACK, det skulle vara såå snällt!

Jag skulle vilja ha en ganska enkel, typ dom din. Inte så mycke bilder så att man blir galen och inte så mycke text heller.

Eller kanske tre bilder en stor i mitten som är jätte luddig, eller ja jag vet inte. Gör något som du tycker blir bra! KRAM

2012-01-04 @ 22:48:05
URL: http://anotherbiebernovel.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du någon blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0